Көңүл ачуу

Let Me See Your Nails

This postal worker has some really long fingernails!! 💅🏽 How she gonna get all those stimulus checks out?!? 😂😂😂😂
SUBSCRIBE
bit.ly/2zoGO7y
MORE VIDEOS
bit.ly/2R5Ohzk
WEBSITE
RickeySmiley.com
FOLLOW
Facebook: bit.ly/2Kq30mc
Instagram: bit.ly/2zmqjc4
Twitter: bit.ly/2TCMOSy
#RickeySmiley

Жорумдар 

  1. Jazz

    Jazz

    11 күн мурун

    That's not CDC regulated.

  2. D C

    D C

    13 күн мурун

    Some things you just gotta let go. Its 2021.

  3. Jarrod Smith

    Jarrod Smith

    13 күн мурун

    I know good and damn well she ain’t wiping good!

  4. Ellen Jones

    Ellen Jones

    13 күн мурун

    GM Mr smiley

  5. Nicole Johnson

    Nicole Johnson

    14 күн мурун

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  6. sc sc

    sc sc

    14 күн мурун

    She couldn't cook me a DAMN thing!

  7. Aqua Lady

    Aqua Lady

    14 күн мурун

    😮No seat for me at the dinner table!!!

    • sc sc

      sc sc

      14 күн мурун

      EXACTLY!

  8. Rosina Dones

    Rosina Dones

    14 күн мурун

    OMG!!!! Nasty How In The World!!!! 👀 No Comments 👀

  9. Erica Clemons

    Erica Clemons

    14 күн мурун

    Passing through Tusk. Alabama!

  10. T M

    T M

    14 күн мурун

    Per the CDC, longer fingernails can harbor more dirt and bacteria than short nails, thus potentially contributing to the spread of infection. With all these folks catching Covid, it might be time to put the nails to rest.

  11. thaBootyologist

    thaBootyologist

    14 күн мурун

    Damn I worked at the post office before and wondering how can she even be productive with them on?!? It has to slow her down especially casing let along going through her DPS letters and flats in the mornings 🤷🏽‍♂️

    • thaBootyologist

      thaBootyologist

      13 күн мурун

      @sc sc How did you come to the conclusion that’s she’s not delivering on time by looking at the mail? 😂 Maybe she was just starting her route for that today.

    • sc sc

      sc sc

      14 күн мурун

      I seen all the mail in her truck window. She's not delivering on time, at all. Probably has huge seniority and they are union. So, hard to get rid of her if she has slow productivity!

  12. Gwendolyn Hilliard

    Gwendolyn Hilliard

    14 күн мурун

    Wow! Good genes. Lovelove

  13. Katell Watkins

    Katell Watkins

    14 күн мурун

    👀👀🧐What the hell!🤨🤣Lol

  14. Robyn Gray

    Robyn Gray

    14 күн мурун

    Disgusting 🤢🤢

  15. Gimme a Little of Everything

    Gimme a Little of Everything

    14 күн мурун

    Gross.

  16. Dani Turued

    Dani Turued

    14 күн мурун

    You are a plum fool Rickey😂🤣

  17. Derricaaa

    Derricaaa

    14 күн мурун

    Yooooo. I struggled carryin’ mail wit NO nails. Howww Sway?!

  18. Cynthia Desaussure

    Cynthia Desaussure

    14 күн мурун

    Don’t make me no sandwich

  19. Jhana gaye Richards

    Jhana gaye Richards

    14 күн мурун

    How she wipes her ass with that? 🤢

  20. Kai Harris

    Kai Harris

    14 күн мурун

    Wow

  21. charcolah

    charcolah

    14 күн мурун

    Who else is like ‘how do you wipe your butt with those ‘ 😂

    • j bill

      j bill

      14 күн мурун

      She can't...lol

    • sc sc

      sc sc

      14 күн мурун

      EXACTLY! And was your body.. I know her house is a hot mess!

  22. 1862 Haus

    1862 Haus

    14 күн мурун

    Oh no 🤦🏾‍♀️

  23. Rokesha

    Rokesha

    14 күн мурун

    *yuck* 🤢

  24. DimpleEyes

    DimpleEyes

    14 күн мурун

    😱OH MY GOODNESS!!! How can she clean herself with those things on her fingers

    • sc sc

      sc sc

      14 күн мурун

      She don't! Not happening!

  25. Trina Nash

    Trina Nash

    14 күн мурун

    Gross

  26. iritha stranton

    iritha stranton

    14 күн мурун

    lol right

  27. j bill

    j bill

    14 күн мурун

    Them those baps nails...lol

    • Michelle Green

      Michelle Green

      14 күн мурун

      😂😂😂

Кийинки